In deze wekelijkse rubriek laat ik jullie een selectie zien van de persberichten die ik de afgelopen tijd heb ontvangen. Deze persberichten kunnen over diverse onderwerpen gaan zoals: beauty, kids, fashion, food …eigenlijk over alles waar ik zelf over schrijf en wat ik leuk vind om te delen met mijn lezeressen.
De najaarscollectie van PUPA Milano is een romantische vertaling van de tijdloze trend in dierenprints. Een onconventionele mix van de klassieke luipaardprint met verfijnde roze details voor een elegante jaren ‘50 look. Het kleurenpallet geeft perfect het contrast weer tussen de romantiek en de wildernis.
Van deze Pupa Soft & Wild collectie heb ik nog geen officieel persbericht ontvangen maar sinds deze week is deze limited edition al te koop. Omdat ik deze collectie echt super vind wilde ik hem al vast met jullie delen, en onder de aandacht brengen deze collectie bestaat uit diverse producten zoals vier prachtige lipsticks, nagellak en een super gave blush die ik alleen al vanwege het uiterlijk wil hebben. Ik heb al wat van deze producten gekocht en die zal ik z.s.m. proberen te reviewen, mochten jullie zelf nog wat van deze limited edition willen scoren. De producten van Pupa word verkocht bij diverse beauty salons, een aantal Etos Filialen en bij diverse webshops zoals Huidverzorging Mireille.
Schaterlachen en bluffen met Schetenjacht van Goliath
In september presenteert Goliath het nieuwe, vrolijke familiespel Schetenjacht, genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2015. Wie raadt welke tegenspeler zorgt dat de vaderfiguur in het midden een scheet laat? Het hilarische spel, dat ook draait om bluffen en pokerfaces, is geschikt voor drie tot vier spelers vanaf vijf jaar. Adviesprijs: 29,99 euro (batterijen niet inbegrepen).Schetenjacht bestaat onder meer uit een speelbord, vier scheetkussens met lampjes, vier neuzen, de vader speelfiguur en vier speelstukken. Doel is als eerste speler de finish te bereiken. Spelers mogen hun speelstuk verzetten als ze raden wie een scheet heeft gelaten of door de tegenspelers voor de gek te houden als ze zelf een scheet laten.
Elke speler pakt een neus, een speelstuk en een scheetkussen met lampje dat ze voor de anderen verborgen houden. Als het lampje van jouw scheetkussen gaat branden druk je erop. Zo laat de vaderfiguur een scheet. Alle spelers moeten raden wie de schetenveroorzaker is en wijzen met hun neus naar wie volgens hen de dader is. De schetenlater, die uiteraard bluft, een pokerface opzet en zo een ander verdacht probeert te maken, mag zijn of haar speelstuk net zoveel stappen vooruit zetten als het aantal spelers dat voor de gek is gehouden. Wie het wel goed heeft geraden, mag zelf één stap vooruit. Zo gaat het ronde voor ronde verder. De eerste speler die het eindpunt bereikt is de winnaar van dit hilarische spel. Te koop bij diverse speelgoedzaken.
Wat is er nu leuker om met je vriendinnen te kletsen over de laatste mode of dat ene paar schoenen dat je in de winkel hebt zien liggen? Ben jij ook zo’n fashionista? Nieuw van Ravensburger is I love Shoes uit de So Styly lijn! Hiermee kunnen creatieve meiden hun eigen trendy schoenencollectie maken. Met I love Shoes word je een echte schoenenontwerpster met een eigen coole schoenencollectie. Maak een girly lijn of ga voor flashy kleuren of juist voor ultramodern. Het kan allemaal!
Ontwikkel je eigen stijl
Met I love Shoes maak je geheel in eigen stijl trendy schoenen. Van coole high heels tot pumps en sandalen. Gewoon de schoen in elkaar zetten en met allerlei materiaal decoreren. Het decoratieve schoenenrek zorgt voor een geweldige presentatie in je slaapkamer! De duidelijke gebruiksaanwijzing legt alles stap voor stap uit. Heb je alles onder de knie, dan kun je je creativiteit helemaal de vrije loop laten gaan. De mogelijkheden zijn eindeloos en… jij ontwerpt het!
Accessoires in overvloed voor de meest hippe schoenen
In I love Shoes zitten onderdelen en accessoires voor het maken van vijf schoenen. Ook de onderdelen van het schoenenrek, waarin je je schoenen kunt presenteren, vind je in de verpakking. En… er zijn maar liefst 470 insteekonderdelen zoals sterretjes, hartjes, diamantjes en druppels om je schoenen helemaal naar jouw smaak op te leuken. Ook vlinders, riempjes, borduurgaren en kralen zijn bijgesloten. In de verpakking vind je ook handige tips die je kunnen helpen bij het decoreren, bijvoorbeeld hoe je de riempjes kunt bevestigen. Is jouw schoen helemaal naar wens? Deel ‘m dan met je vrienden via social media!
Prijs en verkrijgbaarheid
I love Shoes uit de So Styly lijn van Ravensburger is geschikt voor meiden vanaf 8 jaar (veel moeders vinden het trouwens ook leuk om samen met hun dochter een ontwerp te maken). I love Shoes is zowel online als bij warenhuizen en speelgoedwinkels verkrijgbaar voor een consumentenprijs van circa € 34,99. Voor meer informatie kunnen consumenten kijken op www.ravensburger.nl.
Think Pink Pink Ribbon Limited Edition RevitaLash® Advanced
Cosmeticamerk RevitaLash® is een toegewijde supporter van non-profit borstkankerinitiatieven naar aanleiding van wetenschappelijk onderzoek en educatie. De standaard procedure is dat zij het gehele jaar een deel van de verkoopopbrengst doneren. Speciaal voor de borstkankermaand heeft RevitaLash® haar sterproduct in een zachtroze jasje gehuld: het Pink Ribbon Limited Edition wimperserum. Tijdens de oktobermaand gaat ook
RevitaLash® Het intensief verzorgende wimperserum bevordert de volledig natuurlijke conditie van de haartjes, en tegelijkertijd beschermt het tegen breekbaarheid en broosheid. Het resultaat zijn prachtige, sterke wimpers. Naast het BioPeptin ComplexTM, bevat het wimperserum plantaardige extracten als Ginseng & Swertia Japonica met een hoog gehalte aan antioxidanten en vitamine B om de wimperhaartjes te revitaliseren. Het ingrediënt Saw Palmetto, voorzien van vetzuren en plantaardige sterolen, zorgt voor een verbeterde conditie en extra glans. Tot slot bevat tarwe-eiwit aminozuren, peptiden en vitamine B wat haartjes sterker en gladder maakt.
Bijzonder cadeau
RevitaLash® is ontwikkeld door de Amerikaanse oogarts Dr. Brinkenhoff als cadeau voor zijn vrouw, die herstellende was van borstkanker. Intensieve chemotherapeutische behandelingen hadden haar wimpers beschadigd, waardoor ze er breekbaar, dun en minder vol uitzagen. Hij ontwikkelde samen met een getalenteerde groep cosmetische wetenschappers een gepatenteerde formule met het BioPeptin ComplexTM bestaande uit biotine, een groene thee extract rijk aan panthenol en peptiden dat haartjes helpt in conditie te houden, te versterken en te verzachten terwijl ze tegelijkertijd worden beschermd tegen breekbaarheid en broosheid. De wimpers van zijn vrouw zagen er na 12 weken weer zichtbaar gezond, sterk en vol uit!
Hoe te gebruiken?: Breng het met een dun lijntje aan bij de aanzet van de wimpers. Dagelijks consistent gebruik voor minimaal 12 weken, levert direct resultaat en de wimpers zien er gezonder en krachtiger uit. Het serum is op waterbasis en kan in combinatie gebruikt worden met wimperextensions of wimperverf.
Prijs & verkrijgbaarheid Esthetic Health is exclusief importeur & distributeur van RevitaLash® in de Benelux. De Pink Ribbon edition is zolang de voorraad strekt verkrijgbaar via www.revitalash.nl.
– RevitaLash® Pink Ribbon limited edition 2.0ml € 74,95
– RevitaLash® Pink Ribbon limited edition 3.5ml € 104,95
Luizen bestrijden hoeft niet met agressieve middelen
Voor veel ouders met jonge kinderen zijn luizen een regelmatig terugkerend probleem. Zodra kinderen naar de crèche, opvang of school gaan is de kans groot dat ze er een keer last van krijgen. U herkent het doordat het kind continue jeuk heeft en krabt. Als uw kind hoofdluis heeft zijn er niet alleen luizen zichtbaar in het haar, maar ook neten: eitjes van de hoofdluis. Na een paar dagen komen uit deze neten weer nieuwe hoofdluizen tevoorschijn. De luizen leggen weer nieuwe eitjes en zo blijft het een voortdurend probleem. Het is daarom belangrijk dat hoofdluizen en neten zo snel mogelijk verwijderd worden.
Hoofdluis ontdekt? Zo komt u er vanaf
Heeft u hoofdluis ontdekt bij uw kind? Dan is het belangrijk om daar direct wat aan te doen. Hoe eerder u met de behandeling start, des te sneller uw kind van de luizen en de vervelende jeuk verlost is. De behandeling van luizen bestaat uit het bestrijden van de hoofdluis en de aanwezige neten en het voorkomen dat uw kind opnieuw besmet wordt. Het RIVM adviseert om gedurende twee weken dagelijks het haar te kammen met een metalen netenkam. Is dit niet voldoende of praktisch niet haalbaar, bijvoorbeeld bij kinderen met krullend of dik haar, dan biedt een hoofdluismiddel uitkomst.
Hoofdluizen zijn ook op een natuurlijke manier te bestrijden
Kammen is een natuurlijke en goedkope manier om luizen te bestrijden. Maar het kost veel tijd en het duurt lang voordat alle luizen en neten weg zijn. U kunt er ook voor kiezen om direct te behandelen met een anti-luizen middel. De meeste hoofdluismiddelen zijn chemische rommel. Niet fijn voor de luizen, maar ook niet voor het kind. Gelukkig zijn er tegenwoordig natuurlijke behandelingen tegen luizen, zoals die van Ecokid. In deze producten worden uitsluitend zachte en biologisch gecertificeerde ingrediënten gebruikt. Hierdoor blijven het haar en de hoofdhuid gezond. Vanaf heden zijn de producten van Ecokid ook in onze webwinkel verkrijgbaar.
Controleer het hele gezin
Hoofdluizen zijn erg besmettelijk. Daarom is het belangrijk om het hele gezin op luizen te controleren en indien nodig te behandelen. Reinig de netenkam grondig na elke controle, zodat besmetting zoveel mogelijk voorkomen wordt. Vroeger werd als advies gegeven om kleding, beddengoed, meubels en tapijten luisvrij te maken door ze te wassen of luchtdicht te verpakken. Tegenwoordig wordt dit door het RIVM niet meer aanbevolen. Als u of uw kind luizen gehad heeft is het wel verstandig om wekelijks het haar van alle gezinsleden te controleren op hoofdluis. Zodra u hoofdluis ontdekt kunt u direct starten met de behandeling. Waarschuw ook uw omgeving zodat ook andere ouders hun kinderen kunnen controleren. U kunt dit eventueel anoniem doen op luizenradar.nl. De producten van Ecokid zijn o.a. te koop bij de webshop Heavenly Pure.
ECO.KID PRODUCTEN BEVATTEN:
100% pure essentiële oliën
Geen chemische geurstoffen
Geen SLS, parabenen, siliconen of dierlijke producten
Afgelopen week zijn er weer een leuk aantal diverse persberichten binnen gekomen, de selectie voor dit overzicht is wat meer dan normaal…kon gewoon echt niet kiezen! Naar welke producten ben jij zelf erg nieuwsgierig?
de nieuwe pupa collectie is gaaf. Wat blijft die revitalash toch duur.
Dank je wel dat je de Pupa Soft & Wild in dit persbericht vernoemd hebt.
Die nieuwe Pupa collectie is mooi, ik wil nu gelijk die lipstick hebben 😉
Dat spelletje lijkt mij lachen!
De Pupa collectie ziet er weer prachtig uit, maar ik denk dat ik toch oversla deze keer. En top dat er een pink ribbon editie is van revitalash!
DIe Pupacollectie is inderdaad heel erg mooi. Alleen al voor de print wil ik de blush!
de pupa blush is echt onwijs mooi, maar ook de nagellakken vind ik superleuk om te zien
Die producten van Pupa zien er echt heel mooi uit <3
jammer dat revitalash zo duur is ♥ xx