Nieuwe artikelen:

  • First Sniff | Khair Felicity, Cream of Clouds & Musk Collection Pina Colada

    First Sniff | Khair Felicity, Cream of Clouds & Musk Collection Pina Colada
  • WELEDA OPENT 3 CITY SPA’S IN NEDERLAND

    WELEDA OPENT 3 CITY SPA’S IN NEDERLAND

    Persbericht – Weleda, producent van 100% natuurlijke verzorgingsproducten, opent dit jaar 3 City Spa’s in Rotterdam, Den Haag en Oegstgeest. In deze toegankelijke en duurzaam ingerichte salons kun je voortaan terecht voor massages en gezichtsbehandelingen in lijn met Weleda’s holistische visie.Weleda opent 3 city spa's in Nederland


    DE ULTIEME WELEDA-BELEVING

    “Voor ons is dit een zeer logische stap,” vertelt Marc van Boven, Algemeen Directeur en initiator van dit project. “Het is onze missie om de kracht van de natuur door te geven aan de mens. Via onze massages, gezichtsbehandelingen en workshops kun je voortaan letterlijk aan den lijve ondervinden hoe we natuur, verzorging, schoonheid en gezondheid combineren en hierbij het zelfherstellend vermogen stimuleren. Het belevingsaspect maakt integraal deel uit van het merk Weleda en we zijn enorm trots dat we dit nu ook op deze manier kunnen aanbieden.” Nederland is het eerste land waar dit concept gelanceerd wordt. Indien succesvol, volgen andere landen in Europa, waaronder Duitsland en België.

    IN HET RITME VAN DE NATUUR
    Elke Weleda City Spa bestaat uit vier behandelkamers die zo zijn ontworpen dat de rust en privacy van de klant optimaal gerespecteerd wordt. De behandelingen, uitgevoerd door een gediplomeerd team van experts, zijn ontwikkeld vanuit de verbondenheid tussen mens en natuur. Marc van Boven: “Dit zie je bijvoorbeeld terug in de massageritmes, die enerzijds door de aard van bepaalde planten geïnspireerd zijn, en anderzijds de ritmes in het menselijk lichaam weerspiegelen. Daarom werkt dit zo rustgevend en voelt het zo vertrouwd. En uiteraard spelen de natuurlijke producten met hun unieke samenstelling en geur de hoofdrol, welke behandeling je ook kiest.”

    DUURZAAMHEID TROEF
    Duurzaamheid, een van de belangrijkste pijlers van Weleda, is ook bij de City Spa’s een belangrijk thema. “Waar mogelijk zijn de bouwmaterialen 100% duurzaam: van de zelf ontworpen balie tot snelgroeiende houtsoorten,” legt Marc van Boven uit. “Ook gebruiken we groene energie. Daarnaast zijn de Spa’s -net als Weleda zelfvolledig klimaatneutraal. Onze hoofddoelstelling bij het ontwerp was het combineren van onze duurzaamheidsambitie, de hoogste kwaliteitsnormen en functionaliteit. Net zoals bij onze producten.”

    LOCATIE, LOCATIE, LOCATIE
    De drie locaties, Rotterdam, Den Haag en Oegstgeest, zijn gekozen omdat ze vlot bereikbaar zijn en dus toegankelijk voor zoveel mogelijk mensen. “De doelgroep die we willen bereiken is behoorlijk breed. De Weleda City Spa’s zijn bedoeld voor iedereen die een me-time moment kan gebruiken om weer in balans te komen. Ons doel is dat elke klant weer herboren naar buiten gaat”.

    ADRESSEN:
    Aert van der Goesstraat 27, Den Haag
    Weissenbruchlaan 46, Rotterdam
    De Kempenaerstraat 24, Oegstgeest

    Volg:

    3 Reacties

    1. Tonnia
      november 1, 2018 / 12:09 pm

      leuk maar jammer dat het allemaal zo ver weg is

    2. Loes
      november 1, 2018 / 3:57 pm

      Goed bereikbaar? Hoezo? de randstad kent de meeste files van heel Nederland.Ben je ook mentaal geheel relaxtkun je je daarna in de enorme verkeersdrukte begevn. ik denk dat de ontspanning na zo’n tocht weer helemaal verdwenen is. Bovendien trekt een meer landelijke omgeving mij veel meer als het om wellness gaat.

    3. chucky1012
      november 1, 2018 / 7:30 pm

      Leuk en ben er zo benieuwd naar…

    Geef een reactie

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    CommentLuv badge

    Statcounter code invalid. Insert a fresh copy.
    Pinkit.nl
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.