Persbericht – Maandag is niet altijd onze favoriete dag maar met de award-winning en betaalbare formules van MONDAY Haircare komt daar snel verandering in. Al snel wens je dat elke dag maandag was. MONDAY Haircare maakt luxe meer inclusief met award-winning, haarverzorging van salonkwaliteit voor betaalbare prijzen.
Het credo van MONDAY is dat mensen niet meer hoeven te betalen voor hoogwaardige haarverzorging die ook PETA-gecertificeerd is en 0% SLS heeft. De award-winning formules van het merk zijn gericht op natuurlijke ingrediënten en de flessen zijn 100% recyclebaar zodat de ecologische voetafdruk geminimaliseerd wordt en het storten van afval verminderd.
Nieuw-Zeeland onderneemster en beauty lover Jaimee Lupton is MONDAY Haircare gestart in 2020. Binnen de eerste 4 weken werd er 6 maanden aan voorraad verkocht in Australië en Nieuw-Zeeland. ‘Exclusiviteit is te lang een echt modewoord geweest in beauty’zegt Lupton. ‘Dat betekent per definitie dat er altijd iemand buitengesloten wordt. In plaats daarvan maakt MONDAY deel uit van een meer inclusieve schoonheidsbeweging – waardoor onze salonkwaliteitsformules breed beschikbaar zijn voor een toegankelijke prijs’.
“MONDAY, een sustainable- minded haarverzoringsmerk, is PETA-approved en zet zich in om zijn ecologische voetafdruk te verkleinen en goed te doen als het gaat om sociale verantwoordelijkheid. Flessen zijn 100% recyclebaar, inclusief de pomp – een enorme prestatie voor een beauty merk.“
Prijs & verkrijgbaarheid
De producten van MONDAY Haircare hebben een adviesprijs van €6.99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Albert Heijn & Etos.
Ik zag dit merk inderdaad van de week bij de Albert Heijn liggen. De shampoo heeft een mooie verpakking.
Ik ben juist benieuwd wat jij hiervan vindt.
Ik heb ze wel gekocht maar nog niet gebruikt ik ben benieuwd.
Wat een mooie en chique verpakkingen zeg, en dat voor die prijs. Ik kom de laatste tijd weer vaak bij AH, maar ik heb ze eigenlijk helemaal niet gezien daar. Ik zal volgende keer eens beter opletten;-)