Nieuwe artikelen:

  • BEAUTY MUSTHAVES VAN DE AFGELOPEN WEKEN

    BEAUTY MUSTHAVES VAN DE AFGELOPEN WEKEN
  • Kruidvat shoplog februari 2025

    Kruidvat shoplog februari 2025
  • Nieuw | Louis Widmer Remederm Dry Skin Lichaamsmelk 10% Ureum en Dagcrème UV 30

    Nieuw | Louis Widmer Remederm Dry Skin Lichaamsmelk 10% Ureum en Dagcrème UV 30
  • Beauty favorieten februari 2025

    Beauty favorieten februari 2025
  • Unboxing Lookfantastic The Box februari 2025

    Unboxing Lookfantastic The Box februari 2025
  • In The Mix | Diverse producten van Collection Cosmetics

    In The Mix | Diverse producten van Collection Cosmetics
  • Unboxing By Lyko Stupid Cupid Lovables

    Unboxing By Lyko Stupid Cupid Lovables
  • Q+A Haarverzorging – Strengthening shampoo & conditioner

    Q+A Haarverzorging – Strengthening shampoo & conditioner
  • Zara Cocoa Collection

    Zara Cocoa Collection
  • In The Mix | Betaalbare en populaire lichaamsverzorging

    In The Mix | Betaalbare en populaire lichaamsverzorging

Beauty | e.l.f. verkrijgbaar bij Etos

Beauty | e.l.f. verkrijgbaar bij Etos

Persbericht – Vanaf heden introduceert Etos het razendpopulaire make-up en gezichtsverzorgingsmerk e.l.f. in het assortiment. e.l.f. is wereldwijd een van de hardst groeiende merken en blijft almaar winnen aan populariteit dankzij hun befaamde dupes én toegankelijke prijzen.

Het Amerikaanse make-upmerk e.l.f. weet continu het hele internet te verrassen met hun look-a-likes van bekende cosmeticamerken. Regelmatig gaan hun gewilde producten viral op TikTok en daardoor is het merk binnen no-time wereldbekend geraakt. Inmiddels is e.l.f. niet meer weg te denken in het snelgroeiende beautylandschap.

Etos haalt met e.l.f. een geliefd merk binnen en biedt daarmee een sterk én allround beautyassortiment aan. Het retailconcern wil zich onderscheiden door beauty toegankelijk te maken voor iedereen. Dankzij de komst van e.l.f. brengt Etos altijd de laatste trends naar hun winkels en bindt daardoor nu ook Gen Z aan zich.

e.l.f. is vanaf heden verkrijgbaar bij Etos via www.etos.nl en in de eerste Etos-winkels in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Het volledige assortiment zal vanaf week 19 beschikbaar zijn in ruim 180 winkels verspreid over Nederland. De overige filialen zullen een selectie van de meest populaire producten aanbieden.

‘Treat yourself bij Etos’ pop-up store

Bij Etos wordt ernaar gestreefd om een echte candy store experience te creëren voor een jonge doelgroep – Gen Z – met een focus op make-up en nieuwe, aantrekkelijke deals, waarbij de nadruk ligt op een verrijkende beleving. Het doel is om een instagrammable look & feel te creëren voor een shareable shopping ervaring.

Van week 18 tot 19 bevindt de pop-up store zich in Rotterdam, gevolgd door een locatie in Utrecht van week 20 tot 21, beide op NS-stations Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.

De pop-up store maakt deel uit van de bredere ‘Treat yourself bij Etos’-campagne, met als doel om de jongere doelgroep aan te spreken en te laten zien dat Etos alles in huis heeft om dagelijks te kunnen genieten van een nieuwe look.

Lees ook: Nieuwe producten van Kylie Cosmetics

Volg:

1 Reactie

  1. april 5, 2024 / 10:16 pm

    Wat een geweldig nieuws! Ik vind het best een fijn merk <3

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge